Never is a quiter!



PMS är rätta ordet för mig idag. Paranoid o allt shiet:S Vad kan detta beror då? Fittiga vänner är en faktor, men
hmm, kanske för jag har blivit för öppen med kärleken också? Jag kanske borde dra mig tillbaka till att vara den gamla mickis som inte visar känslor för mkt:S? Jag vet verkligen inte. Ber iaf om ursäkt till alla som har blivit utsatt för det sjuka jag har gjort:S Usch..jag skämms! Men då jag gjorde det verkade det som en jävla bra idé. Haha låter som jag har gjort galna saker..Det jag har gjort är att skällt ut ngn för ngt som har vart oskyldigt, men sätt som ett hot? Hm..
Trött på allt detta tänkande! Hej då känslor säger jag! Dem gör mig bara till en dålig person!
Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0