Usch!

Saknar dig redan..hatar att du tar med dig hela mitt hjärta när du åker!
Kan du inte iaf lämna kvar lite, så jag slipper känna mig såhär..
Vi ses dock nästa vecka igen..men det är en evighet..
Tiden går för fort när jag är med dig och tiden går för sakta när jag inte
är med dig! Livet är fan orättvist :'( .
Men men,jag har dig iaf i mitt liv och jag kunde inte vara lyckligare egentligen,
jag känner mig bara sorgsen förtillfälet, men det är la förstårligt:P
Kyssar på min fina Emma<3

Det vi gjorde var:
1.Vi hade tre underbara nätter^^Kolla på L word mm.
2.Träffa ju Nicole och Becci 2ggr och Martina, Jessika en
snabbis:) (underbara vänner har jag ju liksom;D)
3.Åt mat^^
4.Just ja,jag gick frivilligt med Emma
till kyrkan ;) Nejmen, Martina skulle uppträda så ville
gärna se det^^ annars vette fan om jag hade tänkt
"Shiet,vi måste gå till KYRKAN nu,annars hinner vi inte
med början och det vill jag inte missa" haha;)
hon sjöng underbart (så alla vet) :D


Puss på alla<3
E<3M

Kommentarer
Postat av: emma

du har stulit hela mitt hjärta!

tom nu.. utan dig:(

men precis vi ses om en vecka igen :D <33333

2009-10-19 @ 00:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0