Tummen upp!


Gudars,är verkligen skit trött
efter idag,hjälpte morsan idag med
lite saker,inte så värst jobbigt.
Det som tog kol på mig var fan
träningen. Seriöst jag brukar aldrig
känna att det är för jobbigt,
men idag var det åt helvete.
Aja,kanske håller på att
bli sjuk,för så dålig kondis
har jag inte som det verkade
som idag:P Hoppas ju inte
att jag håller på att bli sjuk,
men men. Imorgon ska jag
på möte,hoppas på att få ngn
praktik nu tills nästa år,så
jag har ngt att göra..gud
saknar skolan för då hade
man fan hela tiden ngt att göra
nu har man inget. Kanske lite
tvätt,städning mm. men det
är inte samma sak:P
Så,nu har jag kladdat ner lite.
Har tråkigt så tänkte skriva en uppsats..
men orka det..är fan trött, så ska
nanna nu.
GODNATT alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0