No need to read this fuckin' junk.


Jag är så jävla irreterad på allt för tillfället!
Folk dömer än,låter än inte tala till punkt.
Vem FAN är ni?
Kan ni förutspå vad jag ska säga?
Ehm,nej! tror inte det! Fuck off!
Ahh,vill bara skrika lite vett i folk!
Seriöst..


För övrigt trodde jag att Emma skulle komma denna helg,
men nu kan hon inte. Förstår att man tar vänner i
förhand. Vem gör inte det? men hade
gärna vart med henne nu, då det
är vår månadsdag=/.
Är fan ledsen på skiten,men men.
Helgen blir iaf rolig,ska små kröka
imorgon med Issa och hennes vänner
(Funny). På Lördag så ska jag ha fest här hemma.
Lär bli roligt!

Jag har börjat få ordning på livet med faktiskt!
Saker och ting har börjat räta ut sig till
en fin asfalterad väg istället för en grusvägen
som är svår att köra på:P(Jag är så fantasifull)
Men men! Ska sitta och tjura ett tag nu.


High-five and talking shit,but you're going home alone..
Aren't ya!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Ajdå, vad synd att inte Emma kunde komma.. :/

Förlåt för igår förresten, fick jättedåligt samvete, men vi ses imorgon iallafall, Becci är jättepeppad :P

2009-10-02 @ 22:10:46
URL: http://aelma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0