Godmorgon GOODDDMORGON!


Vaknar då 05:00 som vanligt..ja SOM vanligt.
Helt sjukt att jag faktiskt har blivit en morgonmänniska,
som stutsar upp tidigt som zlatan på morgonen^^
Det är ganska skönt faktiskt, men kan bli ett litet
problem..ska ju festa idag..haha lär vara skit
trött vid 21:00 liksom x) Får väl hoppas på att
spriten håller mig vaken;D Ska bli väldigt roligt iaf
att vara med Jessan, Nicole och Becci^^ Det är ju
mina finaste tjejer asså;) nejmen,nu ska jag gå och
göra klart mitt fiskedrag (tönt-varning jag vet -.-).
Hahah konstig nu hobby jag har skaffat, men gillar
att skappa saker med mina händer, så varför inte
tälja figurer ur trä^^ och just nu är det ju fiskedrag;)

Vad ska jag säga mer? hmm.. Jo jag ska ju fett-
suga mig på tisdag i Sthlm. Blir jävligt skönt om
jag får säga det själv^^ Hahaha skojar bah! Jag ska
operera bort mina halsmandlar^^ och det blir JÄVLIGT
skönt! muhahaha
och btw, för de som inte ahr sätt...jag har kort hår nu^^
hoppas ni gillart;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0