Tjo,tja,tjena,tjenixen,hej,hejsan,hellulu!


Hitta en gammal bild jag har gjort i Photoshop:P

MEN! Yay! 80% chans att jag åker till baby imorgon;D stora odds fan!
Den enda nackdelen med att gör det e att jag missar en fest..
Vill ju verkligen festa med jess=/ Vilket dilemma..
Jag kan ju träffa Jess när som dock,men hmm.
Men men,om det går ivägen så åker jag iaf, så gör jag
något speciellt för Jesset,du är ju trots allt min bästa vän<3
Men jag måste träffa Emma fan,får krup annars.
Sen åker jag direkt från Emma till Stockholm^^
Måste fixa lite saker där och hjälpa Papi med
städning:P kul kul!
Sen på helgen ska jag ge all energi åt Jess
och tavlan som är på G till lägenheten;D
Hahaha

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0